Persil Power-Mix Caps - campanie Buzzstore si Persil

BUZZStore a lansat o noua provocare invitandu-ma sa descopar inovatia Persil Power-Mix Caps, noul detergent pudra si gel impreuna, cu dubla putere pentru o curatare perfecta si rufe stralucitoare.


Ce spun cei de la Persil?
 
Noul detergent 2 in 1 ia forma unor capsule pre-dozate care combina beneficiile detergentului pudra, dar si ale celui lichid, oferind o solutie eficienta de curatare, chiar si la temperaturi scazute. Formula indeparteaza petele dificile si asigura curatarea profunda a tesaturii datorita detergentului pudra, in timp ce detergentul gel mentine culorile intense si ofera un parfum de durata rufelor. Acum ai dubla putere cu Persil Power-Mix pentru o curatare perfecta si rufe stralucitoare intr-o capsula bicamerala usor de folosit!

Ce contine kitul de testare?

  • o punga de Persil Power-Mix Caps pentru haine albe si deschise la culoare
  • un prosop persil
  • 10 mostre si 10 fluturasi cu informatii despre produs pt a le oferi spre testare prietenilor

Desigur ca intr-un birou plin de femei, repede am gasit persoane care sa se ofere sa testeze ‪#‎PersilPowerMix‬ de la ‪#‎Persil‬ si BUZZStore. Parerea lor?
"Curata bine hainele albe, si are un miros placut. Au si pentru haine colorate?"

Primul test!

Apoi a venit randul meu sa il testez. Prima "victima": camasa sotului!




Se poate vedea cu ochiul liber ca aveam nevoie de "ajutor"  pt indepartarea murdariei. De obicei le inmoi si abia apoi le pun la spalat, dar de data aceasta am sarit peste inmuiere si le-am aruncat direct in masina de spalat.




Rezultatul?



IMPECABIL!!! si fara inmuiere! Pentru mine un mare plus, deoarece imi usureaza munca si imi reduce timpul pe care il petreceam cu spalatul hainelor. 

Si ce parfumate!!!

Testul suprem!

Daca cu camasile mi-a demonstart ca e eficient, am zis sa il supun la o incercare foarte dificila: prosoapele de bucatarie.





Dupa cum se vede, aveam o colectie extinsa de pete: ulei, cafea, gogosar, pasta de tomate si cine mai stie ce am mai sters de pe masa de bucatarie. In concluzie, in test pe masura!

Cum a prestat  Persil Power-Mix?



Eu zic ca s-a descurcat admirabil, desi prosoapele nu au fost deloc inmuiate inainte. Cred ca daca le puneam si la inmuiat putin ar fi iesit ca noi.  Oricum a obtinut rezultate mai bune decat detergentul meu lichid pe care il foloseam pana acum.

 In concluzie?

Niciodata nu m-am putut hotara daca mai mult imi place detergentul pudra sau cel lichid. Asa ca noul detergent ‪#‎PersilPowerMix‬ 2 in 1 sub forma unor capsule pre-dozate care combina beneficiile detergentului pudra, dar si ale celui lichid, a venit ca o solutie la problema mea.

 Eu am fost multumita de putea de curatare a acestor capsule ‪#‎Persil‬, asa ca va recomand sa il incercati.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Milka aniverseaza 120 de ani!

Campanie de testare Lenor Moods de la Buzzstore

Campania Fa Island Vibes de la Buzztore!