Campania Silan Soft&Oils de la Buzzstore!

Am fost aleasa de Buzzstore sa particip la campania de testare a noului Silan Soft&Oils, asa ca am asteptat cumintica sa imi primesc coletul spre testare.



A ajuns la birou, si repede am si deschis cutia cu colegele sa vedem ce este inauntru. Vazusem la raft noul Silan si eram curioasa sa vad cum miroase.


Am primit o sticla mare de balsam de rufe, 10 mostre dragute, 10 flyere si un umeras foarte dragut! Cum suntem 11 colege la servici, repede s-au epuizat mostrele.




Ce spune Silan despre noul sau produs?

"Silan Soft & Oil Premium Auriu pentru o experienta de parfum natural fructat.
Parfum unic bland de flori de fructe, arome senzuale lemnoase de mosc si vanilie.
Silan Soft & Oil este un balsam de rufe inovator din gama premium care contine uleiuri esentiale parfumate, unice si valoroase.
Fluidul este dens si transparent. Formula sa permite o absortie rapida, ce protejeaza si lasa hainele moi si parfumate pentru o durata lunga de timp."

Repede m-am pus pe testat: haine, prosoape, patura... toate au ramas placut parfumate.
Chiar zilele trecute a deschis sotul meu dulapul si a crezut ca am cumparat un nou odorizant de dulap, dar erau doar hainele noastre spalate cu noul Silan.

Asa ca am decis sa il testez cu ceva mai "parfumat": adidasii mei pe care ii port zi de zi la lucru si sosetele sotului ... asta da provocare!!!






Si??? rezultatul???
Silan Soft&Oils m-a convins, chiar si "sconcsii" nostri au acum un parfum placut de vanilie.

Parerea mea?

Imi place! Cel dintai m-a atras consistenta lui si aspectul de ulei. Apoi cand l-am mirosit, m-a cucerit aroma orientala de vanilie, iar dupa prima utilizare m-a convins: un balsam de rufe cu miros persistent si elegant.

Il recomand cu incredere!  ‪#‎buzzsilan‬ @Buzzstore


Comentarii

  1. L-am incercat cu drag si am ramas surprinsa. Imi place mult deci sigur o sa-l recumpar

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Milka aniverseaza 120 de ani!

Campanie de testare Lenor Moods de la Buzzstore

Campania Fa Island Vibes de la Buzztore!